To sølv på Content Marketing Awards i London!

Forrige uke gikk den internasjonale prisutdelingen Content Marketing Awards (CMA) av stabelen i London, og der ble prosjektet «Job ad in space» anerkjent med to sølv🥈🥈🚀

– I konkurranse med flinke folk og store kunder fra hele verden er to sølv stort for små aktører som Horten kommune og oss i Sannum & Bergestuen. HortenLove kom til oss med en fantastisk idé til en rekrutteringskampanje, som vi fikk bidra med kommunikasjonsuttak og PR-rådgivning på. Dette viser at man med en god idé og gode strategier kan oppnå store, internasjonale resultater, selv som en liten kommune i Norge. All honnør til prosjektgruppa HortenLove, Næringslivsaktørene i Horten, og prosjektleder Marte Amalie Jonsrud Kaardahl som turde å gå for denne ukonvensjonelle (og i dette tilfellet) utenomjordiske ideen, sier Eva Sannum. 

“Job ad in space” vant sølv for “Best use of innovative technology” og “Best use of digital PR”.

Her kan du se casefilmen for “Job ad in space".

Neste
Neste

Kristine har skrevet bok!