To sølv på Content Marketing Awards i London!
Forrige uke gikk den internasjonale prisutdelingen Content Marketing Awards (CMA) av stabelen i London, og der ble prosjektet «Job ad in space» anerkjent med to sølv🥈🥈🚀
– I konkurranse med flinke folk og store kunder fra hele verden er to sølv stort for små aktører som Horten kommune og oss i Sannum & Bergestuen. HortenLove kom til oss med en fantastisk idé til en rekrutteringskampanje, som vi fikk bidra med kommunikasjonsuttak og PR-rådgivning på. Dette viser at man med en god idé og gode strategier kan oppnå store, internasjonale resultater, selv som en liten kommune i Norge. All honnør til prosjektgruppa HortenLove, Næringslivsaktørene i Horten, og prosjektleder Marte Amalie Jonsrud Kaardahl som turde å gå for denne ukonvensjonelle (og i dette tilfellet) utenomjordiske ideen, sier Eva Sannum.
“Job ad in space” vant sølv for “Best use of innovative technology” og “Best use of digital PR”.